afwachten - Reisverslag uit Haelen, Nederland van Carla Hanssen - WaarBenJij.nu afwachten - Reisverslag uit Haelen, Nederland van Carla Hanssen - WaarBenJij.nu

afwachten

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

28 Januari 2014 | Nederland, Haelen

Nog even afwachten hier in Nederland tot we op 13 februari naar Thailand vliegen voor 3 weken genieten (hopelijk)
We gaan 12 feb al naar het Marriothotel bij Schiphol om de volgende dag nog heerlijk uit te slapen en de auto daar geparkeerd te laten voor de 3 weken die we weg zijn.
We vliegen met China Airlines, net als de vorige keer toen we naar Thailand gingen. Toen voor een groepsvakantie nu reizen Jos en ik met ons tweeen. Drie weken met start Bangkok en dan na een paar dagen met de nachttrein naar het zuiden om eest drie eilandjes in de golf van thailand te bezoeken en daarna via vasteland en Krabi nog enkele eilanden in de Amandanzee. we blijven op elke plek 2 of 3 nachten, alle trein, bus en veerboten zijn geregeld en de overnachtingen geboekt. Zoooo'n zin in, vooral nu nu ik met een keelonsteking thuis zich en smacht naar heel veel vitamines van het lekkere gezonde eten daar en de vele zon

• 03 Februari 2014 - 19:22

Helma:

Voel je je alweer wat beter? Komt vast gauw helemaal goed. Vakantiekriebels doen wonderen...
    Haal je zomerkleding maar alvast tevoorschijn!

• 03 Februari 2014 - 20:00

Carla Hanssen:

Yep, gaat wel al weer, nu aftellen inderdaad. Heb je mailadres aan de mailinglijst toegevoegd Helma, krijg je vanzelf bericht als ik wat nieuws schrijf. Kan iedereen ook zel doe nvia deze pagina maar ik weet toch dat jij het wel wil volgen

• 03 Februari 2014 - 20:34

Arie:

Helemaal supper ik moet zeggen wel een beetje jaloers hoor maar van harte gegunf.wij denken er nog vaak aan terug,maar wij zijn ook al weer druk aan het kijken hoor weet nog niet precies waarheen en waarneet maar wel dit jaar,nou het genieten is voor jullie begonnen
    Gt Arie en els

• 04 Februari 2014 - 11:42

Diana En Marcel:

Wat een heerlijk vooruitzicht. Wij vinden het leuk om jullie te volgen. Krijgen we zelf ook een beetje vakantiekriebels. Geniet van de voorbereiding.

Gr. Marcel en Diana.

• 04 Februari 2014 - 19:06

Margriet:

Ha Jos en Carla,
    Leuk dat we jullie reisverslag weer kunnen lezen. Begint het al te kriebelen? Voor Carla nog heel veel beterschap, en dat je weer helemaal top aan je vakantie kan beginnen. Geniet ervan.
    groetjes vd Bergerstraot.

Carla

Ik ben getrouwd met Jos en werk als psychiatrisch verleegkundige, Jos als veldtechnicus bij een archeologisch adviesbureau. Ik reis graag , samen met mijn man . diverse middellandse- landen bereisd, zowel per vliegtuig als met de auto, ook een lange reis Oostkust van australie gehad per camper (2001). In 2007 onze eerste groepsreis gemaakt, naar Thailand en daar met name Noord thailand gezien, in 2009 Vietnam en in 2011 Java en Bali.Azie blijft ons beiden aanspreken, over ander werelddelen worden we het maar niet eens Azie geeft verwondering, luxe verfijndheid en het echte relaxte in een heel comfortabele manier. Daarom nu weer Azie en Thailand maar dan het Zuiden

Actief sinds 28 Jan. 2014